رضا بهرام متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ در یزد خواننده سرشناس سبک موسیقی تلفیقی ایرانی است. او اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته است. همچنین صدای او به سریال های خانگی مانند ممنوعه هم راه پیدا کرده است.

رضا بهرام خواننده پاپ ایرانی متولد یزد بوده و اصالتاً هم یزدی میباشد، رضا بهرام اکنون در تهران زندگی می کند.

زندگی هنری رضا بهرام
در مورد این که این خواننده از کی و چگونه وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شد و به موفقیت هایی دست یافت، باید بدانید که رضا بهرام یک سال پیش از ورود به دانشگاه یعنی در سال ۱۳۸۸ فعالیت موسیقیایی خود را شروع کرد. این آغاز کار را ادامه دارد تا این که در سال ۱۳۹۳ به شکل حرفه ای فعالیت های هنری خود در این عرصه را استارت زد.

هر خواننده ای حامی و مدیر خاص خود را دارد و در مورد این خواننده و شرایط اش هم باید بدانید که در حال حاضر رضا بهرام تمام فعالیت‌های هنری خود را با نظارت شرکت فرهنگی هنری ققنوس انجام می دهد.

اولین آهنگ رسمی


رضا از سال ۹۳ شروع به انتشار قطعه هایی کرد اما اتفاقی ویژه ای برایش نمی افتاد تا اینکه بهمن ۹۶ در آهنگ گلی از آرش و مسیح عدل پرور به نوان همخوان حضور داشت.

اولین ترانه رسمی اش با نام هنری بهرام قطعه ای بنام عشق بگو در ۲۹ تیر ۱۳۹۷ با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد که به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و مسیر او را در موسیقی ایران دگرگون کرد.

او اکنون تحت نظر موسسه هنری ققنوس به فعالیت هنری موسیقیایی مشغول است.

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که به جان دلها می نشیند و شاید همین سبک او باعث شد تا تیتراژ پایانی سریال ممنوعه پذیرای صدای رضا بهرام باشد تا تجربه جدیدی را برای او رقم زند.

گفتنی است که معرفی شدن رضا بهرام بواسطه آهنگ های دیگر از قبل صورت گرفته بود. از جمله یکی از کارهای قوی که در آن حضور داشت، آهنگ گلی از آرش و مسیح بود که با این خوانندگان جوان و البته پر طرفدار به صورت همخوانی شرکت داشته است. این آهنگ هم برای مخاطبان جذابیت زیادی داشته و دارد.

 

 ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۸ 

رضا بهرام در ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۸ مهمان برنامه عصر جدید شبکه ۳ و احسان علیخانی بود و در این برنامه اجرای زنده داشت.

او همچنین در ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۷ هم حضور داشت اما در برنامه یک و یک با مجری گری علی ضیا شبکه یک سیما. آهنگ مو به مو او به عنوان تیتراژ سریال ممنوعه با بازی میلاد کی مرام به گوش مردم رسید.

هنگام پخش رسمی این آهنگ میلاد کی مرام در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی به همراه رضا بهرام پخش کرد که در مورد آهنگ و نحوه پخش آن توضیح دادند.

رضا بهرام شروع کننده مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.  او در این مراسم که در برج میلاد تهران برگزار شد، آهنگ از عشق بگو را اجرا کرد.

رضا بهرام در تلویزیون فعالیت های دیگری هم داشته است که در ادامه لیست آنها را می توانید مشاهده کنید.

ساخت تیتراژ برنامه فرمول یک از شبکه ۱ سیما و موزیک ویدیو آهنگ آتش در این تیتراژ

ساخت تیتراژ برنامه حالا خورشید از شبکه ۳ سیما و موزیک ویدیو آهنگ از عشق بگو

 

آهنگ های رضا بهرام
ساخت آهنگ از عشق بگو تولید سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ دیوانه تولید سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ بیمار تولید سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ کجایی تولید سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ مو به مو تولید سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ آتش تولید سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ شب های بعد از تو تولید سال ۱۳۹۸، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ گل عشق تولید سال ۱۳۹۸، ناشر موسسه ققنوس

ساخت آهنگ آرامشی دارم تولید سال ۱۳۹۸، ناشر موسسه ققنوس

 

اولین کنسرت

نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد

 

زندگی خصوصی رضا بهرام
ازدواج رضا بهرام
در مورد وضعیت تاهل رضا بهرام اطلاعات خاصی منتشر نشده است اما ظاهرا او مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است. بنابراین سوال در مورد همسر رضا بهرام برای طرفداران او همچنان مبهم است.

نام اصلی رضا بهرام خواننده، رضا هلاورجانی است و در حقیقت رضا بهرام نام هنری او محسوب می شود.

از نظر تحصیلات او در سال ۱۳۸۹ در رشته مدیریت مالی در دانشگاه علم و فرهنگ یزد پذیرفته شد و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

در مورد خانواده رضا بهرام باید بدانید که او فرزند دوم خانواده است. خانواده آنها پنج نفره هستند یعنی او دارای یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر از خود است. خواهران رضا بهرام در عرصه ورزش فعالیت دارند. خواهر بزرگتر او سوارکار است و خواهر کوچکترش هم در رشته ورزشی کاناپولو به شکل حرفه ای فعالیت دارد.

 

مشوق رضا برای خواننده شدن، پدرش بوده است که در سال ۱۳۸۴ فوت کرده و شاید این مهمترین دلیل کناره گیری رضا بهرام از دنیای خوانندگی بود. در این زمان او به ورزش فوتبال روی آورد و به تیم فولاد یزد پیوست. مدتی هم به شکل موقت به تیم فولاد خوزستان پیوست و در این تیم هم دچار مصدومیت شد و این صدمه باعث شد تا او بعد از ۳ سال جراحی شود و به این طریق از دنیای فوتبال هم فاصله گرفت و مجدد به دنیای مویسقی بازگشت.

حامی بعدی این خواننده بعد از فوت پدر، مادرش بوده است. مادر رضا بهرام نه تنها در عرصه موسیقی بلکه در تمام مراحل زندگی از فرزندش حمایت کرده و خود رضا هم گفته است بعد از خدا زندگی و موفقیت هایش را مدیون زحمات مادرش است.

 

اینستاگرام رضا بهرام و اجراهای زنده او
نکته مهم که شاید موفقیت او را نشان می دهد آن است که این خواننده به صورت زنده در پیج اینستاگرامش برای فالورهایش اجرای زنده دارد که بسیار عالی و فوق العاده هستند چرا که با صدای طبیعی و بدون افکت منتشر می شوند و این یعنی مهارت رضا بهرام در عرصه خوانندگی.

رضا بهرام در صفحه اینستاگرامش در مورد اجرای کنسرت و آمادگی خود برای این کار خبر داده است که طرفدرارنش بر این اعتقاد هستند که او در این زمینه موفق خواهد شد.

اگر می خواهید آدرس اینستاگرام رضا بهرام را سر بزنید، می توانید به آیدی زیر مراجعه کنید : rezabahramofficial

 

همچنین بخوانید :

آیا می دانستید?!
مسیحیت
دیپلم

 

منبع: parsino